איפה הכסף?! • ישראל משקיעה מיליונים בעידוד תיירים שמגיעים ל…מצרים

חיים הלר No Comments on איפה הכסף?! • ישראל משקיעה מיליונים בעידוד תיירים שמגיעים ל…מצרים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חלם בישראל: משרד התיירות הכריז על בונוס לחברות התעופה המוזלות שיביאו תיירים לאילת, אולם חברות התעופה גובות את הבונוס והתיירים ברובם נוסעים ל…טאבה.

בחודשים האחרונים הכריז משרד התיירות על תמריץ לחברות התעופה המוזלות בעולם. על פי התוכנית, משרד התיירות ישלם 45 יורו על כל נוסע שינחת בנמל התעופה בעובדה על ידי חברות התעופה המוזלות, ובהם חברת התעופה המוזלת ריינאר.

בשבועות האחרונים מאז הפלת המטוס הרוסי מעל חצי האי סיני, הוגברה כמות הטיסות לנמל התעופה עובדה שליד אילת, אולם למרות האופטימיות הגדולה בקרב מלונות אילת, מתברר שמרבית התיריים נוחתים בעובדה וממשיכים משם באוטובוס לטאבה בשל מחירי הלינה המוזלים שם.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי אמר בתגובה לעיתון הכלכלי דה מרקר "הבאנו בחשבון שגם דברים כאלה יכולים לקרות ושתהיה זליגה של תיירים לסיני. ננסה לצמצם אותה ביחד עם המלונאים ועיריית אילת, אבל המטרה כרגע היא להחזיר את אילת לסטטוס של יעד בינלאומי".

"חשוב לנו לעזור לחברות התיירות מרוסיה גם אם נהיה תחנת מעבר בהתחלה, ואחר כך הם יראו את אילת כיעד – זה תהליך שצריך לעבור. בעתיד יהיו תיירים מרוסיה שיוכלו להרשות לעצמם להישאר באילת". אמר מנכ"ל התאחדות בתי המלון באילת.



0 תגובות